טיסות לסיני – כל מה שצריך לדעת

טיסות לסיני

הרגע שלו כולנו חיכינו סוף סוף הגיע! לא צריך לנסוע יותר עד אילת, להמתין בתור המייגע של טאבה ולהתמקח עם נהג מונית אקראי לגבי המחיר לשארם א שייח. אפשר פשוט לבדוק פרטים על טיסה לשארם, להכין מזוודה וזהו, לטוס. כדי שתוכלו להגיע לשלב הסופי שבו אתם יושבים עם משקה צונן על החוף בסיני, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולגלות את כל הפרטים החשובים בנושא.

כמה מילים על סיני

חצי האי סיני שנמצא במצרים נחשב ליעד פופולרי בקרב ישראלים רבים. אם טרם נפשתם באזור, אתם צריכים לדעת שבסיני עצמה ובשארם בפרט, תוכלו ליהנות ממגוון גדול של מלונות איכותיים ואטרקציות לילדים. אם הגעתם לכאן, סביר להניח ששמעתם שסוף סוף החזירו את הטיסות לסיני. כך שבקרוב מאוד, כל אחד יוכל לקנות כרטיס טיסה לסיני ולהגיע אל שארם בקלות וללא כל מאמץ.

טיסות ישירות לסיני

ראש הממשלה בנט הכריז ממש לפני כמה ימים על צעד נוסף וחשוב מאוד שבא לידי ביטוי בהסכם השלום בין ישראל לבין מצרים. מדובר כמובן בחידוש טיסות לשארם א שייח. הטיסות הללו צפויות לקצר את החופשה בסיני שרבים ייחלו לה, שכן, כפי שכבר קראתם בתחילת המדריך, אתם לא תצטרכו לטרטר את עצמכם בנסיעות ארוכות, אלא פשוט תצטרכו לקנות כרטיס טיסה לשארם ולהגיע לשדה התעופה בלוד.

חברות התעופה שיפעילו קווים לשארם

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, חברות התעופה שצפויות להוציא טיסות לסיני הן החברות הבאות:

  • ישראייר
  • ארקיע

הטיסות ינחתו כמובן בשארם א שייח. ייתכן כי בהמשך גם חברה מצרית בשם אייר קיירו וחברת סנדור יוציאו גם כן טיסות. ראוי לציין כי נכון לעכשיו, אין את כל האישורים הנדרשים כדי להפעיל את הקו המדובר, ובכל זאת, עובדה חשובה זו לא מנעה מחברות התעופה שצוינו לעיל להכריז כי בכוונתן להוציא עשרות טיסות מישראל אל שארם א שייח. רוצים לדעת כמה צפוי לעלות לכם כל הטוב הזה? הנה זה מגיע.

כמה צפויה לעלות טיסה לשארם א שייח מישראל?

כפי שאתם כבר יודעים, העניין עדיין בחיתוליו ובכל זאת, חברות התעופה פרסמו את המחירים המשוערים שהן צפויות לגבות מאלו שמתכננים לעלות על הטיסות שלהם ליעד המבוקש. להלן פירוט אודות המחירים המעודכנים נכון לרגעים אלו:

  • מחיר טיסה לסיני עם ארקיע

אם תבחרו לטוס לסיני עם ארקיע, תתבקשו לשלם החל מ- 129$ לכרטיס עבור צד אחד. במידה ותהיו מעוניינים לרכוש כרטיס הלוך ושוב, המחיר שתתבקשו לשלם ינוע סביב 249$.

  • מחיר טיסה לסיני עם ישראייר

חברת ישראייר צפויה להציע לכם כרטיס ב- 133$ לצד אחד וכ- 245$ במידה ותחליטו לרכוש כרטיס הלוך ושוב. חשוב לציין כי העלות של הכרטיס אינה כוללת כבודה.

פרטים חשובים אודות הטיסות לסיני

אם תהיתם כמה זמן תיארך הטיסה, כדאי שתדעו שמדובר בשעת טיסה בלבד. חברת דיזנהאוז הודיעה לאחרונה שהיא תוציא בקרוב חבילות נופש אל היעד המבוקש שתכלול לא רק טיסה לסיני, אלא גם חבילת נופש שתכלול 3 לילות במלון 5 כוכבים בשארם א שייח בעלות של כ- 450 דולר בלבד. ראוי לציין כי נכון לעכשיו נראה שהצעות הנופש יורחבו בהמשך ליעדים נוספים במצרים. מבירור מעמיק שנערך בנושא, טרם הוצג מידע לציבור שמודיע על הטרמינל שממנו הטיסות צפויות לצאת. כך שנכון לעכשיו לא ידוע האם הנוסעים יעברו בדיוטי פרי וכמה טיסות צפויות לצאת בכל יום. מידע זה צפוי להיחשף בפני הציבור בשלב מאוחר יותר.

האם הנסיעה לשארם נחשבת לבטוחה?

סביר להניח שגם אתם שומעים מידי כמה חודשים את ההזהרות שמוציא המטה לביטחון לאומי בכל הנוגע לנסיעה לסיני. ראוי לציין כי למרות אזהרות אלו, עדיין יש לא מעט תיירים ישראליים שבוחרים לעבור את הגבול רגלית. אין באפשרותנו לומר ב-100% כי הנסיעה לשארם נחשבת לבטוחה, כיוון שעדיין יש אזהרת מסע לנוסעים לסיני. אך חשוב לציין כי מדובר באזהרה שקיימת כבר שנים, במהלכן, רבים חוצים את הגבול אל חופי סיני התכולים וחוזרים ללא כל פגע. כך שאם אתם מתכננים לרכוש כרטיס טיסה לשארם, אתם צריכים לחשוב טוב מראש אם אתם מרגישים שמדובר בנסיעה בטוחה.

אל תשכחו לבקר בחופי האותנטיים של סיני

אם תרכשו כרטיס אל היעד המבוקש, כדאי שתנצלו את ההזדמנות הזו ותיסעו אל החופים האותנטיים של סיני. שם תוכלו למצוא תיירים מכל העולם (וכמובן שרבים מהם יהיו מישראל). כדי להגיע אל רצועת החוף של ביר סוויר ואל הראס, תצטרכו לקחת מונית או אוטובוס מקומי ולהעביר בערך 4 שעות נסיעה. חשוב לציין שזמן הנסיעה משוער והוא משתנה בהתאם לתנאי הדרך ולרכב שבו תבחרו לנסוע. ההמלצה שלנו היא להגיע אל החופים הללו בשעות הבוקר המוקדמות ולהצטייד בפריטים הבאים:

  • שנורקל
  • משקפי צלילה
  • בגדי ים
  • מזומן לקניית ארוחת צהריים מפנקת ולטיפ למלצרים האדיבים
  • ספר טוב
  • אוזניות

רצועות החוף של ביר סוויר וראס א שטן יספקו לכם שקט נפשי, אוכל טוב ונוף שאין שני לו.

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת על טיסות לסיני. כעת, כשיש ברשותכם את כל הפרטים החשובים – אתם יכולים להכין את החופשה הבאה שלכם בחו"ל. תהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *