איך לקנות כתבות באתרים המובילים בישראל

חושבים לקנות כתבות באתרים המובילים בישראל ורוצים לדעת עוד על הנושא? כדי לקנות תוכן שיווקי ממומן תוכלו לבחור באחת משלוש הדרכים:

 – לקנות מיקום באתר ולשלם את התעריפים הגבוהים שהם מציעים עבור כתיבה

– לכתוב לבד את הכתבה או לרכוש אותה בנפרד ואת המיקום בנפרד, מה שלא ממש מוזיל את המחיר וגם הופך אותה למסורבלת וקשה.

– לרכוש חבילות של תוכן שיווקי ומיקום באתרים המובילים בארץ באופן משתלם במיוחד.

במאמר זה נפרט כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת כתבות ממומנות וכיצד הכי כדאי לרכוש אותן.  

מהו תוכן שיווקי ממומן

מטרתו של התוכן השיווקי ממומן הוא להציג אתכם באור החיובי ביותר, להזמין את הקוראים לבוא ולרכוש את המוצר שאתם מוכרים או להעזר בשירות שאתם מציעים ומבליט את היתרונות שלכם. למשל המחירים המשתלמים שאתם מציעים, האיכות והמוניטין, כי אתם הכי גדולים או מקצועיים בתחום וכן הלאה. לרוב התוכן הממומן נטמע באתר באופן טבעי וקשה להבחין כי מדובר למעשה בפרסומת לכל דבר.

את התוכן הממומן תוכלו לכתוב בעצמכם או לקחת כותב בתשלום.
לאחר מכן, עליכם לפנות אל האתרים הרלוונטים לתחום העיסוק שלכם או שקהל היעד שלכם מבקר בהם. לדוגמא, פורטל רופאי השיניים בבאר שבע או המקומון של כפר סבא (אם העסק שלכם הוא בכפר סבא), או במקרים של שירותים לכל המדינה עדיף לכוון לאתרים כללים כגון אתרי חדשות, תרבות ופנאי ולרכוש מהם מיקום לפרסום הכתבה.

יתרונות התוכן השיווקי ממומן

יתרונות התוכן הממומן הוא בעיקר המחיר הזול שלו יחסית לאמצעים אחרים כגון פרסום באמצעות תשדירים ברדיו או הפקת מסע פרסום של שלטי חוצות כשהיעילות שלו זהה, רואים אתכם וקוראים אתכם, וייתכן שמישהו שממש עכשיו זקוק לכם ירים את הטלפון ויתקשר.

תוכן שיווקי טוב יעזור לכם לפרוץ לתודעת הקהל, ליהנות מאמינות האתר המארח וכן להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם או להפתח לקהלי יעד חדשים.

חסרונות התוכן השיווקי ממומן

היקף החשיפה הינו קטן ותלוי בכמות האנשים שנכנסים מידי יום לאתרים שבהם בחרתם לפרסם. כמו כן, תוכן ממומן שנכתב בידיים לא מיומנות, לא יועיל לכם הרבה.

מי מציע תוכן שיווקי ממומן?

כיום פועלות בישראל חברות רבות המציעות שירותי תוכן שיווקי ממומן בתשלום וישנה גם קהילה גדולה ומשגשגת של כותבי תוכן פרילנסרים, וכמובן שגם האתרים עצמם מחזיקים פעמים רבות בצוות של עיתונאים שישמחו לכתוב עבורכם תמורת תשלום לא מבוטל. אם אתם שוקלים לרכוש תוכן שיווקי ממומן אך חוששים לפרוץ את מסגרת התקציב מומלץ לשקול חלופות זולות יותר כגון חברה מקצועית המשווקת חבילת תוכן שיווקי בשילוב עם מיקום הכתבה באתרים הגדולים בישראל.

כיצד לקנות כתבות באתרים המובילים בישראל

תהליך קניית התוכן השיווקי ממומן אינו מסובך, ישנן שלוש דרכים לעשות זאת לבחירתכם:

  1. קנייה ישירה מהאתר – היתרון של הקניה הישירה מהאתר היא בעיקר השליטה המלאה שלכם באילו אתרים יפורסם התוכן שלכם, אך החסרון הבולט הוא תהליך מסורבל ולא נוח והמחיר בדרך כלל יהיה גבוה מאד, שלא לדבר על כך שהאתר יעדיף את כותבי התוכן שלו ויגבה ממכם עלות מאד גבוהה על כך.
  2. קניית הכתבה מכותב תוכן או כתיבתה בכוחות עצמכם ולאחר מכן קניית מיקום באתר – זוהי אופציה נוחה למי שמיומן מאד בכתיבת תוכן שיווקי או שיש לו עובד או משרד פרסום שיכול לעשות זאת עבורו ובכך לחסוך את עלות כתיבת הכתבה אך מאד לא נוחה למי שלא מכיר היטב את השטח. בנוסף, עדיין תיאלצו להקדיש הרבה זמן וטרחה כדי למצוא אתרים מתאימים ולנהל משא ומתן על עלות הפרסום.
  3. קנייה מספק הקישורים  – ישנן חברות המספקות חבילות תוכן שיווקי בשילוב רכישת מיקום באתרים מהמובילים בארץ. זוהי הדרך המשתלמת ביותר מאחר והיא פוטרת אתכם מבזבוז זמן מיותר, כאב ראש ותסכול ובעצם פותרת לכם שתי בעיות במכה אחת, גם תוכן שיווקי איכותי וגם מיקום מעולה באתר והכל במסגרת התקציב שלכם, בנוחות ובקלות.

לחצו כאן לצפייה במחירון קניית קישורים באתרים הגדולים בישראל

>>לקניית כתבות באתרים הגדולים באמצעות ספק קישורים<<

לא רק האתרים הגדולים

בנוסף, אם הנכם מתווכי דירות ברמת גן, מומלץ שתפרסמו את עצמכם במקומון של רמת גן כדי להחשף ללקוחות פוטנציאלים שם, אך גם באתרים כלליים לאנשים מחוץ לרמת גן ששוקלים לעבור אליה וירצו להעזר בשירותכם. הדרך הטובה ביותר להשיג גם כתבת תוכן המותאמת לקהל היעד וגם רכישת מיקום באתר רלוונטי היא להעזר בחברה המציעה חבילות שיווק ויש לה קשר עם אתרים רבים ומגוונים שמהם תוכלו למצוא את אלו שמתאימים לכם ביותר.

מציאת קהל היעד והרחבת מעגל הלקוחות

אלמנט חשוב נוסף הוא איתור קהל היעד שלכם, הגדלתו והרחבת מעגל הלקוחות. לכל שירות ולכל מוצר יש כתובת, מישהו שזקוק לו. הכתבה שלכם צריכה לפנות אל הקהל הזה, להציג לו אתכם ולמנות את כל היתרונות שלכם ולמה לפנות דווקא אליכם. לאחר מכן יש לשקול היטב כיצד כדאי לפרסם את הכתבה, באמצעות שירותים כמו טאבולה ואאוטבריין.

חבילות תוכן שיווקי ומיקום באתרים המובילים בארץ

דיגיפארם הינה מערכת להזמנת תכני שיווקי שיכולים להגביר את החשיפה שלכם וכן לקדם אתכם בתוצאות גוגל בו זמנית.
בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין עשרות חבילות תוכן שיווקי פלוס מיקום באתרים חזקים, מובילים ומוכרים כגון מעריב, ערוץ 14 ווואלה!, בנוסף תוכלו לקנות ישירות באתרי נישה הפונים לקהל מסויים כגון המגזר החרדי, חוק ומשפט, נדל"ן, תרבות ועוד, ובדרך זו תוכלו למקד בצורה יעילה את הפרסום לקהל היעד שלכם וכן להעזר בשירותי כתיבת תוכן מעולים כדי שהפרסום שלכם יהיה יעיל, אפקטיבי ומהיר.

>>לקניית כתבות באתרים הגדולים באמצעות ספק קישורים<<

בדקו גם

סופר מרקט קרפור

רשת הסופרמרקטים קארפור בישראל

סופרמרקט קארפור רשת הסופרמרקטים קארפור הגיעה לישראל בקול תרועה בחודש מרץ 2022. אז מהי הרשת, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *